måndag 3 november 2008

Allhelgona for förbi i mörkret...

Tack alla ni som stod ut med vårt kärlek & ljus-budskap:) Hehehe.... Det var ett par stycken som fick sig lite hederligt trollspösmisk! Mmmm... Bara mysigt... Eller hur! Det fanns en hel del snygga figurer på stan men flest var de nog på vårt kära lilla danshak Mobergs ändå. Superkö och fullsatt förmodar jag, det kändes så iaf:) Har ni några snygga monsterfotton till mig mån tro? Ja vill ju så gärna ha, för jag min söta rara lilla idiot glömde kameran hemma och har inte tagit en enda bild... Tråkigt! Urtråkigt.. Hjälp mig!
Känslan va bra tycker jag, massor av folk, bra drag på stan, stuff på dansgolven, fullt i baren och mycket bra musik:) Sånt gillar vi, gillar?? Älskar.... Riktig feststämning med glada miner och roliga människor. Det fanns ju förståss ett och annat undantag... Förstår mig inte på denna fylleagrisivitet? Varför? För mycket undertryckt ilska och taskig självkänsla... Det finns hjälp för sånt grabbar.. Sök! Men alla andra.. Bra festat! Bra utklätt! Bra minglat! Fortsätt så:)
MVH Bertil

Inga kommentarer: