måndag 18 maj 2009

Eftersfest jakten i full fart i helgen...

Hehehehe... I helgen har jag hört rycktas om att det var livat efter 03.00.. Vad e det som gör att det kan vara så sjukt roligt med efter fest?? Ja älskar efterfester!! Ja vill aldrig gå hem...

Hela stan var något folktom i lördags. På GST var de halvfullt i trädgårn, På G var bara pubben öppen, på Teatern fullsatt & kö och på Mobergs stora dansgolvet öppet. Så lustigt att löningshelgerna är så heliga i småstäder för mig är det aldrig någon skillnad på början och slutet efter som jag har eget.. Vi lessna ur på kö och stämningen på stan och drog till Mobergs! Dans är viktigt och på Mobergs finns det plats för dans. Tyvärr e det värre på Teatern, lite för trångt för att kunna studsa omkring som jag vill.. Men båda ställena har ju det man behöver... Öppet till 3 och en hel bar med snyggingar och trevligt dricka:) Och jag älskar att besöka baren, dansa crazy och snacka fett. Det e ju så roligt men när man har det som roligast så tar det självklart slut! Dom säger ju att man ska sluta när det e som roligast menden grejjen har jag inte lyckats med än. Ja vill ha mer roligt, mer galet och mer dans! Som tur är finns det fler som jag och vi letar efter fest.. Sjukt roliga efterfester med kartor och plattor, dunkar och dålig stereo från taskiga högtalare i någons trädgård...
Ryktet har nått mig att några festade fett till 11.00?? Bra gjort! Ja tror ni vann! Min tog slut vid 05.30 och jag va glad när jag vaknade att jag aldrig hittade er:) Hehehe
Mera efterfest åt folket!!! Våga vara en efterfestare!! Vi e stolta:)
MVH Bertil

Inga kommentarer: