måndag 22 december 2008

Repotag i NT Inte fy skam...

Så hamna man på bild i lokalpressen... Kändes skönt efter alla timmar framför datorn.. Nu är det bara att hålla stilen, formen , färgen och se lycklig ut hela julen:) Men jag måste bara berätta lite mer som inte kom med i tidningen.. Teater Papaja har varit med och skapat många av de repotage och påhitt som vi har gjort här på bloggen.. Från början tänkte vi driva bloggen tillsammans men som alltid finns det många roliga projekt i görningen. Teater Papaja e numera en av mina bästa bollplank och samarbetspartner från redaktionen och vi har haft ett oräkneligt antal galna temakvällar ihop. Jag brinner i grunden för kulturprojekt och älskar att göra levande installationer på olika teman.. Ni kommer nog få se mer av våra projekt i vår men vi håller lite låg profil nu över jul.. Tänker ta lite semester.. Hehehe.. Kan behövas..
Tidningen avslöjade mig så nu vet ni att jag egentligen heter Lisa-Matilda men jag kommer för alltid behålla mitt alias Bertil här för er:)
MVH Bertil

Inga kommentarer: