torsdag 15 januari 2009

FLER HEMLIGA UPPDRAG!


5 Kommer inte att finnas på plats i helgen!!! Men kanske e någon annan ute i vimmlet??
Har sökt personer som önskar rapportera om uteläget när de ändå e där ute i svängen men det verkar vara svårare än jag trott.. Hallå finns det nån där ute som e intesserad?? 5 Ni behöver inte alls hålla på att skriva på bloggen och blogga om man inte absolut vill och har lust.. Vi vill bara att ni ska maila rapporter om uteläget.. Vart va festen, när kom resten, blev du den sista gästen... Undrar mest hur det är med förfestandet, varmfestandet och efterfestandet.. Bilder är guld! Hur skoj som helst!
Min önskan vore att ni alla som läser mailade in eran utehelg till mig.. 5 Man kan va helt annonym. Bara så fantastiskt roligt att få rapporter om vad som händer där ute bakom kulisserna. Vad som hände på Mobergs och vilka som var där vet vi ju redan. Vad gjorde ni andra, ni som va på Teatern, ni som bara gick på Trägårn´eller fastnade på G. Har ni mycket bilder och vill synas så länkar jag till eran sida/blogg..
5 Min önskan med bloggen e att alla som vill, vågar och kan ska vara delaktiga i innehållet.. Bloggen är tänkt som ett diskussionsforum för att kunna påverka och tycka till om stans något torftiga nöjesutbud.. Jag har som vanligt tusen tankar kring allt och kommer fortsätta rapportera och ta upp saker som jag vill belysa.. Tänk att starta helt sjuka, busiga saker som en egen superstor knytisfest i parken. Eller världens största efterfest!! Jag älskar sånt och hoppas att det finns fler där ute som oxå gör de:)



Mitt hemliga uppdrag från redaktionen i år är att försöka samla människor till ett galet projekt via bloggen. 5 Jag hoppas att jag lyckas.. Jag har ju hela våren på mig och alla er till hjälp.. Så hur skulle jag inte klara det? Ert hemliga uppdrag får bli att komma in med förslag på hemliga uppdrag som vi ska utföra i vår för att göra nöjeslivet mer spännande i den här stan.. Hehehe vill ha massor av förslag.. Riktig mailbombning:) Partytroll finns det ju en hel del av där ute i vimmlet. Remeber the partys from last summer?? I do!



Vi vill ha festligheter! Hit med lite festligheter! 5
Lycka till!


Mvh Bertil

Inga kommentarer: