onsdag 24 juni 2009

Fest!

Hej blogg-läsare! slänger in en ny skön låt som ni kan njuta av medan ni fortsätter läsa ;)




De har varit en hård helg, hoppas ni håller med. Fest i roslagsbro midsommarafton som
var GRYMT fixat tack ni som anordnade och alla som var där, siffran tror ja sluta på 160 st fett!
Jag hade även sjukt kul som DJ bra stämning å galet gung i växthuset ;) Hoppas verkligen de sker igen nästa år!

Dagen D = midsommardagen for jag å grabbarna ut till Lidö å vilken fest de va! Bra förfest vid bryggan, tills alla tog sig upp för att dricka kall fatöl ett par fiskar och SÅKLART ösa framför Bola!
Kvällen vart lång men passbåt hem för att senare fortsätta till min egen efterfest i centrala Norrtälje, det krävdes en hel grogg för jag skulle slänga in handduken usch :P

Ett par tappra alkoholister (stavning?!) / odödliga restaurang människor fortsatte även söndag
där vi besökte GST samt Kontrast, avslappnad tillställning helt perfekt förutom att de kostade mycket pengar för de hände inte så mycket första timmarna...
Aja grym helg med grymma människor!



Men ikväll då? vem ska inte till Onsdags-klubben på GST? Jag finns i vimlet!

En annan favorit just nu kommer här!
En remix av låten

Steve Angello - Che Flute











Ses på stan // Alexo

Ps. Missa inte House Söndagarna på PÅ G!

Inga kommentarer: