måndag 15 juni 2009

Nämen!

Alla överlevt denna 3-dagars? Av allt regnande såklart :)
Studenterna hade iaf tur med skurarna som lamslog Norrtan strax efter vagnparaden, men grattis
såklart till alla er som klarat sista 3 åren med inte för många IGn (undantags fall finnes, men inga namn) ;) ..

Jag själv har tillbringat tid efter kl 01:00 tors-lör på Mobergs Bar, där jag väldigt glatt överaskad på torsdagen fick lyssna på grymma tunes från Alex Moreno.. Men de var inte de som jag ville sätta fingret på utan de var alla som faktiskt var där 16 års gräns & Alkoholfritt om jag minns rätt?! Alla dansade som galningar och när Moreno spelar är det mycke elektronisk dance/house musik, så vi har en VÄLDIGT lovande generation som kliver upp i norrtäljes uteliv om ett par år.


Vi har nu midsommarafton men främst midsommardagen framför oss, Lidö? Förhandsrapporterna har fått mig att lyssna till för de är åter igen Tom Bola som levererar musik, han kan sin sak och jag kommer vara där med min fest patrull.


Jag kommer från och med nu blogga under sommaren, fest, events och en hel del musik.
Så jag slänger upp ett smakprov omedelbart!





Over and out / Alexo

Inga kommentarer: